غذای گربه و سایر ملزومات گربه

در زیر کلیه محصولات مورد نیاز گربه ذکر گردیده است و در قسمت محصولات برتر ، برخی از غذا ها ، تشویقی و کنسرو ها را با توجه به کیفیت به شما پیشنهاد میکنیم . به آن دسته از عزیزانی که پیشنهادی در مورد انتخاب محصول نیاز دارند توصیه می گردد حتما محصولات این قسمت را مشاهده نمایند . این محصولات و برندها پیشنهاد ما برای بهترین انتخاب است .

برترین برندهای غذای ایرانی و کنسرو گربه

مصولات برتر | پیشنهاد غذای خشک گربه

کد / انقضاء : 20-01-1404
غذای بچه گربه بالغ اونو UNO – فرمول جدید

2 کیلویی : 368.000 تومان

غذای بچه گربه اونو UNO یک غذای سوپر پریمیوم بسیار خوش خوراک با بیش از 30% پروتئین خالص کلیه نیاز ها برای رشد گربه را تامین میکند. غذای بچه گربه اونو برای تمام نژادهای گربه مناسب است . کلیه محصولات اونو حاوی سری کامل ویتامین ها و مواد معدنی تامین شده از BASF آلمان، DSM هلند و Adisseo فرانسه میباشند و با استفاده از جدید ترین تکنولوژی دنیا و فرمولاسیون مدرن مطابق با استانداردهای جهانی محصولات و با استفاده از دستگاههای کاملا اتوماتیک، یک پارچه و تماما استیل تهیه میگردد . غذای بچه گربه اونو کلیه ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز برای رشد بچه گربه شما را تامین میکند و نیازی به مکمل اضافی ندارید. غذای UNO با کیفیت جهانی در ایران تولید شده است.

کد / انقضاء : 29-03-2025
غذای گربه دکتر کلادرز – گوارش حساس

1.5 کیلویی : 1.590.000 تومان

غذای خشک گربه دکتر کلادرز ایده آل برای گربه های حساس به  غذا و بالغ بین سنین 1 تا 8 سال و بدون استثنا بدون غلات ساخته شده است. غذا از گوشت مرغ تازه با تورین تهیه شده است. این غذا سرشار از مواد مغذی و مواد فعال است و دارای PH مناسب است. 1 کیلوگرم غذای خشک معادل ارزش غذایی 920 گرم گوشت تازه است. این غذا تولید کشور آلمان است.

ویژگی کلی :

  • دارای پروتئین بالا و با کیفیت
  • هضم آسان و نظافت دندان 
  • جلوگیری از اضافه وزن
کد / انقضاء : 10-03-2025
غذای گربه عقیم سانابل – اصل آلمان

2 کیلو گرم : 2.600.000 تومان

غذای عقیم شده ی سانابل یک غذای کامل از (گوشت مرغ%20 و جگر تازه %5) است که به شدت  انرژی را کاهش می دهد و از اضافه شدن وزن گربه های عقیم شده جلوگیری میکند  حاوی غلات بدون گلوتن هست که غذا به زود هضم میشود. محتوای فیبر خام در غذای سانابل زیاد است که تمایل گربه به غذا خوردن رو کم میکند و سبب رطوبت بالا و کاهش وزن می شود. غذای عقیم شده ی سانابل همچنین باعث کاهش فشار  روی عضلات و مفاصل و استخوان ها و سیستم قلبی – عروقی  می شود. این غذا تولید کشور آلمان است.

کد / انقضاء : 654789
پیراهن دخترانه کریسمس

قیمت : 700.000 تومان

لباس سگ و گربه طرح کریسمس از الیاف ساتن و مخمل نرم تهیه شده است. این لباس با داشتن دکمه به راحتی قابل پوشیدن است. این لباس وارداتی است.

سایز (L): قد لباس: 31 سانت  دور سینه: 32 سانت  مدل یقه: گرد سایز (XL): قد لباس: 34 سانت  دور سینه: 36 سانت  مدل یقه: گرد

700,000 تومان750,000 تومان برای سفارش کلیک کنید
کد / انقضاء : 621714
ست عینک دودی یو نیناپت

سایز صفر: 1.400.000 تومان

سایز یک : 1.800.000 تومان

ست عینکی شماره 1 نیناپت شامل جای خواب طرح U، پاپیون و دستمال گردن، قلاده گردنی، قلاده کتفی و لید می باشد. این ست زیبا به صورت یکدست با طرح مشابه یک انتخاب و هدیه زیبا برای پشمالوهای دوست داشتنی می باشد و در 2 سایز موجود است

سایز صفر : مناسب برای 2 تا 6 کیلو ابعاد (15×47×60) سانتی متر در 15 سانتی متر ارتفاع

سایز یک : مناسب برای 6 تا 12 کیلو ابعاد (22×52×72) سانتی متر در 20 سانتی متر ارتفاع

1,400,000 تومان1,800,000 تومان برای سفارش کلیک کنید
کد / انقضاء : 29-06-2024
خمیر مولتی ویتامین گربه جیم کت – پنیر با 12 ویتامین

قیمت : 268.000 تومان

خمیر مولتی ویتامین جیم کت (GimCat) یک خمیر خوراکی  با طعم پنیر و 12 ویتامین مفید برای گربه شما است. این مولتی ویتامین از 12 ویتامین و پنیر ایتالیایی خوش طعم تهیه شده است که باعث تقویت  سیستم ایمنی بدن  گربه ها می شود و خمیر را به یک خوراکی لذت بخش تبدیل می کند. وزن خمیر 50 گرم و تولید کشور آلمان است.

ویژگی کلی :

  • بدون مواد نگهدارنده
  • بدون  طعم و رنگ مصنوعی
  • بدون شکر و افزودنی
کد / انقضاء : 603097
اسکرچر مدل افرا کدی پک

قیمت : 4.790.000 تومان

افرا دارای دو لانه مکعبی با ابعاد و طراحی متفاوت است. لانه پایینی بزرگ تر و دارای یک حفره ورودی گرد میباشد لانه بالایی سی و پنج سانتی متر طول و عرض داشته و علاوه بر یک حفره ورودی دو منظوره که کاربرد پنجره نیز دارد یک ورودی مربعی شکل در ضلع کناری آن تعبیه شده است. کف هر دو لانه با استفاده از اسفنج تبدیل به بستری نرم و راحت شده است. ارتفاع این اسکرچر به خوبی حس تسلط طلبی و علاقه به حضور در ارتفاع گربه را ارضا کرده و استفاده از آن برایش بسیار خوشایند است. حضور دو گلوله بازی زنگوله دار در قسمت های مختلف از دیگر ویژگی های این درخت زیبا است. ستون های این درخت پوشیده از الیاف طبیعی کنف بوده که برای اسکرچ کردن بسیار مطلوب است.  سایز اسکرچر 55×55×177 سانتی متر و در سه  رنگ ترکیبی عرضه میگردد.

کد / انقضاء : 20-05-2025
اسپری قوی از بین برنده بو فبرز

قیمت : 350.000 تومان

اسپری فبرز (Febreze) با فناوری منحصر به فرد odour clean بوهای نامطبوع را از بین می برد و به جلوگیری از ماندگاری آنها کمک می کند. سیکلو دکسترون موجود در این اسپری بوهای نامطبوع را جذب می کند سپس یک پلیمر به عنوان یک آهنربای بو عمل می کند تا هر بوی بدی را بیرون بکشد و به دام بیندازد و عطری تازه به جا بگذارد. این اسپری برای استفاده در فضاهای داخلی مناسب است و هیچ گونه حساسیت و آلرژی برای حیوان خانگی شما ایجاد نمی کند. از این اسپری می توانید در قسمتی از خانه که توالت حیوان خانگی شما (ظرف خاک) قرار دارد نیز استفاده کنید . حجم اسپری 300 میل و تولید کشور آلمان است.

ویژگی کلی :

  •  Febreze Aerosol از یک پیشرانه 100% طبیعی استفاده می کند
  • فرمول بر پایه آب است و برای استفاده در خانه شما بی خطر است
  • Febreze از مواد الهام گرفته شده از طبیعت برای مبارزه با بوها استفاده می کند
کد / انقضاء :
قلاده گردنی لوکس زینتی سگ و گربه

قیمت : 48.000 تومان

این قلاده های گربه با  آویزهای متنوع زیبا می تواند باعث شادابی گربه شما شود و زیبایی آن را چند برابر کند . قلاده ها دارای یک قفل  یک زنگوله کوچک می باشد که به وسیله آن اطمینان دارید گربه شما کجای خانه است .

اندازه : حداکثر 28 سانتی متر 

کد / انقضاء : 20-05-2025
پروبیوتیک ، مولتی ویتامین و مینرال پرسا

قیمت : 85.000 تومان

پودر مولتیپکلس پرسا (پروتئین خالص شیر، مولتی ویتامین و مینرال) سگ و گربه پرسا یک مکمل تغذیه ای است که سرشار از انواع ویتامین ها، مواد معدنی و پروتئین می باشد. این محصول برای انواع حیوانات خانگی که ممکن است کمبودی در جیره غذایی داشته باشند، حیوانات شیرده، حیوانات بیمار، حیواناتی که دوره نقاهت خود را می گذرانند، سگ های کار و یا سگ هایی که تمرین های ورزشی دارند گزینه مناسبی است. بسیاری از مواد مغذی موجود در پودر پرسا با منشا طبیعی بوده و از محصولات لبنی گرفته شده، این ویژگی موجب جذب بالای ریز مغذی ها در بدن می گردد. همچنین وجود پروبیوتیک در این محصول موجب بهبود سلامت دستگاه گوارش می شود. وزن محصول 200 گرم است.

مقدار و روش مصرف: به ازای هر 5 کیلوگرم وزن بدن، یک قاشق چایخوری به صورت مخلوط با غذ استفاده شود. همیشه آب نوشیدنی خنک در دسترس باشد.

کد / انقضاء : 15-02-2025
غذای یورینری گربه جوسرا – درمانی

2 کیلو : 1.950.000 تومان

غذای یورینری گربه جوسرا لاین درمانی (Help Urinary) برای گربه هایی که از سنگ های ادراری رنج می برند مناسب است. این غذا باعث افزایش PH اسیدی ادرار می شود تا بتواند احتمال تشکیل سنگ استرویت را کاهش دهد. همچنین منیزیم کاهش یافته و پروتئین متعادل و محتوای فسفر کنترل شده است. این غذا تولید کشور آلمان است.

ویژگی کلی :

  • درمان عفونت و بیماریهای دستگاه ادراری
  • افزایش PH اسیدی ادرار
  • فرمول کاهش منیزیم برای گربه ها
  • افزایش محتوای سدیم برای افزایش جذب آب و در نتیجه شستشوی مجاری ادراری
کد / انقضاء : 612175
اسکرچر مدل انار کدی پک

قیمت : 4.790.000 تومان

درخت انار تمامى آيتم هاى مورد علاقه گربه ها مثل لانه و تونل در ارتفاع، ننو، نردبان و طناب را داراست. ويژگى هاى ذكر شده به علاوه ستون هاى پوشيده از كنف بسيار مقاوم و نشيمن هاى بزرگ، محصولى بى نظير را خلق نموده است. كيفيت مواد اوليه، ظرافت هاى ساخت و استحكام فوق العاده در اين درخت گربه همانند ساير محصولات كديپک تضمين شده است. سایز اسکرچر 70×50×158 سانتی متر و در  سه رنگ ترکیبی عرضه میگردد.

کد / انقضاء : 246322
درخت گربه نیناپت مدل J

قیمت : 4.380.000 تومان

هدایا : اسباب بازی گربه قلاده پاپیونی  قلاده دستمال گردنی


درخت گربه نیناپت مدل J (جی) یک جای خواب و اسکرچر بسیار زیبا می باشد. این محصول دارای چند جای خواب متفاوت می باشد. میله های لوله ای پوشیده از کنف محکم برای اسکرچ کردن می باشد. در نظر داشته باشید این قطعات به دلیل مصرفی بودن در صورت خراب شدن از طرف شرکت نینا پت تعویض می گردنند. درخت گربه نینا پت دارای موش حاوی کت نیپ و گوله پشمالوی فنر دار نیز می باشد. ضمنا درخت گربه نینا پت یک خانه بسیاز جذاب برای پشمالوهای دوست داشتنی است که به همراه آن یک جایزه از طرف نیناپت برای شما ارسال می شود.

  • قابلیت جدا شدن تمام قطعات از هم
  • پارچه بسیار نرم و قابل تمیر کردن 
  • کنف محکم و با کیفیت به همراه داری موش و کت نیپ

این محصول در ابعاد  50 × 50 × 135 سانتی متر ارائه می شود. رنگ این محصول را می توانید به سلیقه خودتان و از نمونه رنگ های زیر انتخاب نمائید تا بصورت اختصاصی برای شما ساخته شود.لطفا کد رنگ را در قسمت پایین انتخاب نمایید.